Serena Williams “Penis” Slips Out During Tennis Match

Serena Williams “Penis” Slips Out During Tennis Match

SHARE

image
Well, there has been speculation for years about the genders of the world-famous tennis siblings Serena and Venus Williams, but any speculation can be put to rest.

This year at the US Open, Serena Williams experienced the ultimate wardrobe malfunction as what is clearly a pen*s slipped out during a match with Bethanie Mattek-Sands.
The slip must have gotten to Serena on some level as she underperformed against an adversary she had handled with relative ease in the past. Now, that the cat, or hog, is out of the bag, one must consider Serena William’s place in the history of women’s tennis.

Possibly, Williams could be transgender which would certainly make her some sort of hero a la Caitlyn Jenner or perhaps she’s one of the few humans born with both sets of genitals commonly referred to as a hermaphrodite. Either way, there’s no doubt that the US Open and most likely every other major tournament will be investigating the scandal.

One onlooker watching the match yelled:

“Dude wtf? That B*tch gotta D*ck I f*ckin Knew it, she should be Disqualified”

What does this mean for her sister? Is it possible that she’s been lying about her gender as well? Is this a Wayans Brothers movie gone horribly wrong? The sisters take one each other in the US Open later today as Serena Williams goes for the Grand Slam. Whether or not the wardrobe malfunction deters her from defeating her sister for the legendary title of Grand Slam Champion remains to be seen until the two face off on the court.

SHARE

Did You Enjoy This Story?

image

Nevermind

GET MORE STORIES LIKE THIS IN YOUR INBOX

Get captivating new articles, just like this one, delivered right to your inbox each day.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

  • david slade

    I thought it was Venus the penis Williams wow both a willies lol

  • mmister727

    Its just some raciest jealous sick ass white people that con’t got over an beautiful Afrocentric sis can kick their ass in tennis too. smh. Get a Fucking life…

  • Michael Fanner

    Why are you lying like this. I realize you are jealous of her not because she is the top women tennis player notice I did not say black but women, I think you gave her more dick than yours. Anyway, perverted ass people the jokes on you.

  • pkcourt

    Wow she has a 18in dick

  • Beverly Brown

    Just stop it people! Jenner changed his damn sex. This woman is an extremely well built athlete. Nothing is never say about the white gurls, then again they have nothing to talk about. It’s always about Serena, if you can’t say anything nice then just shut the front door. She is ALL woman.

  • Janice Little

    Extremely low-class and stupid article. The writer of this article is a homosexual who hates black people but is obsessed with them at the same time. This is really sick and this author needs to be hospitalized in the mental ward. You see nothing in the photo but a tennis dress. Serena is nothing but a curvy black women who happens to be the greatest tennis champion.

  • BigBlue

    you fucking idiots

  • apeape

    So when she became a female at 8. We seen this girl grow to a woman. People need to stop.

  • grandmomwithavoice

    I do not believe anything I read here!

  • T. Kelly

    This is ‘THE SHIT OF BULLS’, you white Crackkkers need to STOP!

  • Darold Adams

    Serena IS a man!

  • DB Johnson

    they need to quit. my question is how do she have a penis if she did a total nude video for sport illustrated and playboy 3 years ago

    • Fajr Ramadhan

      edited illustrated

  • youngboski357

    Mf will believe anything smh

  • Velicia Williams

    Well I be bamboozled

  • disqus_81gZLS7dKd

    this is so disrespectful..i wish these white people would leave her the fuck alone, speculating some bullshit all the time #smh

    • pkcourt

      Fuck you assclown

  • jazmen sowell

    This site is nothing but made up garbage why do y’all even entertain this foolishness

  • Mistersir Lii

    where show it is this photoshop? or something ? the dress and the legs do not match Show the d*ck full frontal or get sued

    • MsPeaceful

      Your ignorant snd very stupid asf.you know she isn’t a man. Gtfohwtbs

      • disqus_81gZLS7dKd

        but she’s not a man tho.. smh

    • kay

      lol

    • T. Kelly

      She’s STRONG because she has MELANIN, a thing that which White Crackkkers don’t have! So you people think of anything STUPID to explain her abilities because YOU CAN’T STAND THE FACT THAT BLACK MELANINATED PEOPLE ARE MORE STRONGER THAN YOU WEAK ASS NEANDERTHALS!

      • Mistersir Lii

        I know that but my very good points on this matter were deleted purposely …. as you can see or notice I read on facebook that she was pregnant with Drake’s baby so I said ” How can she be pregnant when someone had reported that her dick fell between her legs during a tennis match” then someone got mad at me for writing that my replied was I don’t make nor report the news go find the source of the gossiping liar racist asshole or bitch who are talking with both side of their mouth when reporting the news

      • David

        I’m going to the vitamin store and getting me some of that melanin. Maybe it’ll help me dance better too.